22 Nisan 2013 Pazartesi

ODY Belgesi

ABD ve Avrupa arasındaki hava sahası dünyanın en yoğun olduğu, henüz iyi bir streç bir radar kapsama sahiptir. Neyse ki, pilotlar trafik polisleri olarak hizmet için gelişmiş izleme sistemleri bağlıdır. Hiç bir radar kapsama sahip hava sahasında daha çarpışmalar yok neden merak ettiniz mi? Çoğu yolcu gibi, muhtemelen çok daha ötesi hava yolculuğu karmaşıklığı düşünce vermemiştir. 2007 yılında fazla 425.000 uçuşlar her gün Atlantik-budur 1.164 uçak geçişleri geçti. Büyüme oranları uzun yıllar için yüzde 5 ila 10 yıllık yüzde (ekonomi bağlı) olarak tahmin edilmektedir. Sen su birikintisi almak ve tekrar için gider perde arkasında ne kadar hayran olurdu. Bu teknolojik yenilik ve dikkatli gözetim yıl sonra güvenli ve verimli bir çalışma haline gelmiştir karmaşık bir süreç. Bu tam olarak nasıl Organize Parça Sistemi (OTS) ve Kuzey Atlantik Parça Sistemi (NAT Track) fonksiyonu:. Giriş ve çıkış rampaları ile birlikte gökyüzünde bir otoyol, Londra'ya bağlantılar New York düşünün Uçak çok fazla sayıda birbirine karışıyorsa onları tutmak için, ODY Belgesi bu yüzden her gün bu sistemleri kullanmak, katı kurallar tasarlanmış ve uygulanmıştır. Yolda kalmak Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere: Yıllardır, transatlantik hava trafik çoğunluğu iki yüksek yoğunluklu nüfus merkezleri arasında gitti. Ama bugün, Avrupa genelinde taşıyıcılar tüm Kuzey Amerika üzerinde noktaya ve sinek. Oraya ulaşmak için, uçak genellikle NAT Parça uçmak. Bu izler okyanus planlamacıları tarafından günde iki kez yayınlanan ve sık sık hakim jet stream ve büyük daire yönlendirme yararlanmak konumunu değiştirmek vardır. Batıya parça gün boyunca işletmek ve harfleri A-F ile etiketlenir. ODY Belgesi Birçok Avrupa bağlı uçuşlar ABD havaalanlarından gece geç saatlerde çıkarmak ve sabah erken saatlerde hedeflerine varmak beri doğuya parça (S-Y etiketli), akşamları aktiftir. Parçaları 29.000 için 41.000 metre olan ve biraz otoyol üzerinde-ve off-rampaları gibi hareket gezi noktaları adı verilen özel giriş ve çıkış noktaları, var. Uçak çok stoplar gibi hareket özel zaman dilimleri göre parça girdiğiniz sorunsuz kalabalık karayolları üzerine yem trafik. Pilotlar NAT Parça sistemine girmeden önce Oceanic Hava Trafik Kontrol (ATC) bir girişi zaman diliminde (açıklık) olması gerekir. Bu Atlantik geçmeye OTS kullanmak zorunlu değildir, ancak öncelik yapmak bu uçak verilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder