22 Nisan 2013 Pazartesi

ÜDY Belgesi

Üzerinde Çekme Diyelim uçuş seviyesi 350 C yolda bir 777 bir sorunu var ve sadece bir motor yükseklik muhafaza edemez söylüyorlar. Pilot iki tarafında trafiği (parça B ve D) yanı sıra, yukarıda ve aşağıda (FL360 ve FL340) vardır. Uçaklar havada kalmak için minimum hız korumak gerekir, çünkü trafik yedekleme, kabul edilebilir değildir. ÜDY BelgesiBu senaryoda, pilot hemen ortak frekansı onun sorunu iletmek, ve, o da gidiyordu hangi yöne bağlı olarak, 45 derece off-track açacak, sonra da trafik almak için (15 mil parçadan) paralel açacak akış. Daha sonra, o da tırmanmaya ya da çevredeki diğer uçak ile çatışma önlemek için 500 metre iner. Bu özel acil doğası gereği, 777 alçalma ve acil iniş alanı için görünecektir. ÜDY BelgesiBir boşluk ararken prosedürü "aşağı sürüklenme" sırasında, pilot onun durumu değerlendirmek olacaktır. O 29.000 metre altına düştü kısa sürede, o ray sistemi açık olacak ve daha doğrudan yönlendirme kabul olabilir. OTS yönetmek için görevli kurumların özveri ve işbirliği sayesinde, hava Atlantik geçmeye güvenli ve verimli bir şekilde yolcu milyonlarca sağlayan bir sistemi var. Orada bizim büyüyen nüfus karşılamak için günlük uçuş sayısı arttıkça daha da zorluklar olabilir, ancak usul ve profesyonellerin binlerce özveri başarılarının devamını getirecek iyi düşünülmüş olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder