22 Kasım 2012 Perşembe

ucuz web tasarım seçenekleri

İlginç haber, göndermeden için teşekkür ederiz! ucuz web tasarım seçenekleri Bu açıklama, Şubat makalede olmalı sanırım, Ucuz Web Tasarım ama ben hala burada bağlamda olduğunu düşünüyorum. Ucuz Web Tasarım ucuz web tasarım seçenekleri Ben bir el cihazı bir web sitesi oluşturma için gerçekten gerekli ise sıvı tasarım harika olduğunu düşünüyorum. Biz akıllı telefonlar kullanan insanların çoğu net erişmek için, şimdi 4G belki 3G ya da kullanmakta olduğunuz bu gerçeği göz ardı edilmemelidir Diğer daha. Onların bant genişliği sınırlı olabilir ve bunun üstüne, okunabilirlik akıllı telefonlar azalır. Hatta twitter ve Facebook onlar el olarak cihazınızı algılayabilir zaman hem bu itmek gibi görünüyor, Ucuz Web Tasarım sen kendi uygulamaları kullanmayı tercih. ucuz web tasarım seçenekleri Onlar UX mümkün olan en iyi olduğundan emin olmak istiyorum sanırım. Birkaç mobil siteleri oluşturduktan sonra, ucuz web tasarım seçenekleri ben W3C mobileOK denetleyicisi yanına gittim ve bir akıllı telefon kullanıcıları aşağı bir tam şişmiş web zorlamaya çalışırken bant genişliği bana% 28 'mobileOK' puan verdiğini fark etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder