22 Nisan 2013 Pazartesi

SRC Belgesi

Sizin mesafe tutulması Atlantik üzerinde hava sahası büyük bir bölümünü yer tabanlı radar kapsamında değildir, çünkü içinde seyahat uçak uzaktan izlenmesi gerekir. (Uçağa radar değildi ve kaza sırasında tam yerini bilinmiyordu çünkü Air France uçuş 447 kalıntılarını gün bulunmadı gibi bu kavram, şimdi çok fazla görüyoruz.) SRC Belgesi Pilotlar de ATC için konumlarını bildirmelidir Her geçiş noktası ATC-açılan uçuş planına karşı ilerlemelerini kontrol etmek. Bu pozisyon raporları uydu veri bağlantısı ya da yüksek frekanslı radyo aracılığıyla yapılabilir. Planından herhangi bir aşırı sapma uçak arasında yeterli mesafe tutmak için düzeltilmelidir. Güvenlik mütevazı bir marj korumak için, parça dışında yaklaşık 60 mil (enlem bir derece) inşa edilir ve bin metrelik yükseklikte bloklar halinde dikey olarak ayrılır. Giriş girişine yol işaretleri zaman zaman, atanan yüksekliklerde ve planlı hızı (Mach sayısı) sistem dayandığı değişkenler üçüdür. Onlar okyanus hava sahasını hareket istiyorsanız aircrews bu yönergelere uygun olmalıdır. Hava sahası Paylaşım NAT Parça sistemini kullanmak için, uçak ve pilot MNPS / RVSM (Minimum Navigasyon Performans Özellikleri / Azaltılmış Dikey Ayırma Minimum) hava sahasında faaliyet sertifikalı olmalıdır. Uçak altimetre, otomatik pilotlar ve diğer gerekli ekipman bir dizi şeklinde son derece doğru navigasyon aletleri olmalıdır. SRC Belgesi Tüm uçak yüksek doğruluk ile belirli bir irtifa korumak ve ATC önceden onayı olmadan atanmış yerlerde ya da zemin parça sapma değil edebilmek için var. RVSM hava daha fazla sayıda daha verimli sahasını izin vermek için amaçlanmıştır. Daha önce, hava dikey olarak 2,000 metre ile ayrılmış, ancak sınır tarihi 1000 feet düşürülmüştür, yukarıda işaret edildiği gibi. Onların en iyi irtifaya daha yakından faaliyet olarak değil sadece bu pilotlar yakıt tasarrufu, ama aynı zamanda daha fazla uçak herhangi bir zamanda uzayda çalışmasına olanak sağlar. Bir sorun varsa NAT Parça sisteminin tüm hareketli parçalar göz önüne alındığında, ne olur? Bitirim beş şeritli otoban gözünüzde canlandırın. Tüm arabaların arasında aynı mesafe ile aynı hızda seyahat. SRC Belgesi Aniden, bir araç önünüzde medyan darbeler bir lastik ikinci şeritte ve üç araba sağ omuz için başlığı, şerit değiştirmek başlar. Doğal olarak, çevresinde tüm arabalar etkilenen araba önlemek için yavaşlatmak başlar ve bir yedek oluşturmak için başlar. Bu aynı senaryo sistem ama bir farkla NAT Parça uygulanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder